ترنم

ترنم
majid.bagheri81@yahoo.com ما اهل ولايتيم و همه چيز مان در گرو اهلیت مان است . شهيد آويني

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 29607
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

 

حجت الاسلام بهشتي رئيس دانشكده امام باقر (ع) وزارت اطلاعات در همايش گراميداشت « حماسه 9 دي » با اشاره به اينكه در فتنه 88 سه جريان عمده نقش اساسي داشتند ، گفت : كميته سه جانبه كه 50 سال پيش توسط سرويس هاي جاسوسي انگلستان ، موساد و سي آي اي به وجود آمده و به نام كميسيون سه جانبه معروف است ، نقش موثري در حوادث فتنه سال 88 داشته است .

وي در ادامه افزود : سازمان مجاهدين خلق نيز به عنوان دومين عامل نقش مهمي را در حوادث پس از انتخابات ايفا كرد و جريان سومي به نام جريان كارگزاران سازندگي و مجمع روحانيون نيز كه هر دو توسط آقاي هاشمي رفسنجاني حمايت مي شد ، نقش موثري را در اين حوادث ايفا كردند .

وي نقش جريان سوم و حزب كارگزاران سازندگي و مجمع روحانيون با محوريت آقاي هاشمي اشاره كرده و گفته : اين جريان با محوريت آقاي هاشمي و حزب كارگزاران و اشخاصي مانند محسن ، فائزه ، محمد و علي هاشمي و همچنين حسين مرعشي به نام حزب رفسنجاني كه در تعابير خودشان به نام « حزب بابا » ياد مي شود ، نقشي را در جريان فتنه ايفا كرد .

رئيس دانشكده امام باقر(ع) با بيان اينكه تصميم اين جريان براي حوادث 88 بعد از انتخابات سال 84 صورت گرفت اظهار داشته : در آن زمان آقاي هاشمي فرد دوم نظام شناخته مي شد ، يعني اگر تصميمي براي نظام اتخاذ مي شد آقاي هاشمي جزو دو نفري بود كه بايد از آن مطلع مي شد .

بهشتي با بيان اينكه تحركات آقاي هاشمي از سال 84 شروع شد اما در سال 87 و اوايل سال 88 شدت بيشتري يافت ، خاطر نشان كرده : در اين زمان شخصي به نام مسيح مهاجري عنوان مي كرد نظر آقاي هاشمي اين است كه هر كسي در انتخابات پيروز شود ، مگر آقاي احمدي نژاد .

رئيس دانشكده امام باقر (ع) به برخي از اين اظهار نظرها اشاره كرده و گفته : آقاي هاشمي در شهريور 87 در ديداري كه با طلبه ها داشت ، گفت موضوعي را با شما مطرح مي كنم و درباره آن تحقيق كنيد و آن اين است كه اگر در انتخابات آينده تقلبي صورت گرفت چه كاي بايد كرد و اين چنين شد كه در شهريور سال 87 كليد تقلب در انتخابات 88 زده شد .

حجت الاسلام بهشتي در ادامه خاطر نشان كرده : اين اقدامات ادامه داشت تا زماني كه خاتمي كانديداتوري خود را براي انتخابات اعلام مي كند و سه جريان مذكور ( كميته سه جانبه ، مجاهدين خلق و حزب كارگزاران ) بر سر او به توافق مي رسند اما در بهمن ماه همان سال سه نفر به نام هاي ابوالفضل فاتح ، محمد رضا تاجيك و مهدي هاشمي تلاش هايي را صورت مي دهند كه خاتمي را به موسوي تغيير دهند و اين در حالي بود كه حزب مشاركت با اين مسئله مخالف بود و موسوي را فردي بي عرضه و خود سر كه حرف زدن بلد نيست ، مي شناخت و با حضور وي در انتخابات به جاي خاتمي مخالف بود .  


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت13:00---17 دی 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 دی 1391برچسب:, توسط مجید باقری
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :